Polityka prywatności
RODO
Od 25 maja 2018 r. obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych, takich jak między innymi usługi Przychodnia Rodzinna Sp. z o. o.. W tej informacji przedstawiamy skrót najważniejszych zagadnień dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem z naszych usług. Prosimy Cię o jej przeczytanie, nie zajmie to więcej niż kilka minut.
Czym są dane osobowe
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszych serwisów takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP lub Twoje dane w koncie naszych stron www. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas lub naszych Zaufanych Partnerów na naszych stronach i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.
Kto jest administratorem danych?
Administratorem Twoich danych jest Przychodnia Rodzinna Sp. z o. o., ul. Jana III Sobieskiego 49, 05-120 Legionowo, NIP: 5361972313.
Polityka prywatności
Korzystając z naszych usług powierzasz nam swoje informacje przede wszystkim w ramach zapewnienia Ci usług na najwyższym poziomie, jak również w ramach działań marketingowych. Polityka prywatności służy jako pomoc w zrozumieniu, jakie dane zbieramy i w jakim celu oraz do czego je wykorzystujemy. Te informacje są ważne, dlatego prosimy o dokładne zapoznanie się z tym dokumentem.
Jakie dane przetwarzamy?
Przetwarzamy dane, które podajesz lub pozostawiasz w ramach korzystania z rodzinnalegionowo.pl Są to przede wszystkim dane niezbędne do założenia konta, które nam podajesz np. w ramach formularzy lub okien dostępnych w naszych usługach, jak również dane, które pozostawiasz w ramach poruszania się po naszych usługach czyli m.in. te, które pozostawiasz w tzw. plikach cookies. Zakres danych przetwarzanych w poszczególnych usługach Przychodnia Rodzinna Sp. z.o.o. mogą się różnić – możesz o to zawsze zapytać naszego Inspektora Ochrony Danych (przychodnia@rodzinnalegionowo.pl).
Inspektor ochrony danych oraz jego dane kontaktowe:
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych dla PRZYCHODNIA RODZINNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Jest to osoba, z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem. Jeżeli chcesz skontaktować się z Inspektorem ochrony danych skorzystaj z danych kontaktowych wskazanych poniżej:
Adres korespondencyjny:
Przychodnia rodzinna sp. z.o.o.
ul. Jana III Sobieskiego 49, 05-120 Legionowo
E-mail: przychodnia@rodzinnalegionowo.pl
Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.
Jakie są cele oraz podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych i przez jaki okres będą przetwarzane?
Podstawy prawne przetwarzania Twoich danych w poszczególnych celach są następujące:
Cele przetwarzanie danych:
Podstawy prawne:
Okres przetwarzania:
wykonanie umowy na linii Przychodnia Rodzinna Sp. z o. o. – użytkownik (tymi umowami są najczęściej regulaminy, które akceptuje Użytkownik przed skorzystaniem z danej Usługi), w tym analizowanie i udoskonalanie usług oraz zapewnianie bezpieczeństwa usług
art. 6 ust. 1 lit b) RODO – niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest Użytkownik
do czasu wycofania zgody
marketing (w tym analizowanie i profilowanie danych w celach marketingowych) produktów i usług administratora
art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – uzasadniony interes administratora.
do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu
marketing (w tym analizowanie i profilowanie danych w celach marketingowych)
Art. 6 ust. 1 lit. a) – dobrowolna zgoda
do czasu wycofania zgody
Czy istnieje wymóg podania danych?
Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie.
Jakie są Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych?
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych:
- prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
- prawo żądania sprostowania danych
- prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
Jeżeli Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
- prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Jeżeli Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
- prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem lub z Inspektorem Ochrony Danych (dane powyżej).
Czym są pliki „cookies”?
Pliki „cookies” to informacje tekstowe przechowywane na urządzeniu końcowym użytkownika (przeglądarka internetowa) w celu rozpoznania urządzenia tak, aby móc dostarczyć funkcjonalności takich jak np.: koszyk sklepowy, logowanie. Pliki cookies nie wyrządzają żadnych szkód urządzeniom na których są zapisywane.
Pliki cookies są wykorzystywane na niniejszej stronie internetowej, do poniższych celów:
- utrzymywanie sesji użytkownika na stronie po zalogowaniu, dzięki czemu nie ma konieczności podawania loginu i hasła na każdej podstronie, którą odwiedza użytkownik. Plik „cookies” wykorzystywane do tego celu są przechowywane tylko do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Są automatycznie usuwane po jej zamknięciu.
- umożliwienie funkcjonowania mechanizmu „koszyka sklepowego”, który zapamiętuje produkty do niego dodane, bez konieczności ponownego ich dodawania do koszyka za każdym razem gdy użytkownik przechodzi na kolejną podstronę. Plik „cookies „wykorzystywane do tego celu mogą być przechowywane dłużej niż bieżąca sesja przeglądarki użytkownika aby móc zapamiętać i przywrócić w razie zamknięcia przeglądarki, produktów, które użytkownik dodał do koszyka.
- gromadzenie ogólnych, anonimowych statystyk zachowań użytkowników na stronie, w celu poprawy zawartości oraz funkcjonalności strony internetowej.
Usuwanie plików cookies:
Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych ma domyślnie ustawione akceptowanie przyjmowania plików cookies. Ustawienie to można zmienić samodzielnie w dowolnym czasie tak aby pliki cookies były blokowane. Zablokowanie plików cookies może jednak spowodować nieprawidłowe funkcjonowanie mechanizmów na stronie internetowej co uniemożliwi w szczególności np.: korzystanie z koszyka zakupowego lub logowanie użytkownika.